References
↑1 | Doris Baričević, Skriveno blago iz riznice umjetničkih znamenitosti jastrebarskog kraja, Kaj 7, 1975, 47. |
---|---|
↑2 | Isto, 39; Doris Baričević, Barokno kiparstvo sjeverne Hrvatske, Zagreb 2008, 201; Anđelko Košćak, Župa svetog Antuna Pustinjaka u Slavetiću. Prigodom proslave 350. obljetnice župe (1661.-2011.), Zagreb 2011, 47. |
↑3 | Irena Kraševac, Mače, župna crkva Bezgrešnog začeća Bl. Dj. Marije. Oltari, u: Krapinsko-zagorska županija. Sakralna arhitektura s inventarom, feudalna arhitektura, spomen-obilježja, Ivanka Reberski (ur.), Zagreb 2008, 422. |
↑4 | Doris Baričević, Mače, župna crkva Bezgrešnog začeća Bl.Dj. Marije. Propovjedaonica, u: Krapinsko-zagorska županija. Sakralna arhitektura s inventarom, feudalna arhitektura, spomen-obilježja, Ivanka Reberski (ur.), Zagreb 2008, 423. |
↑5 | Matija Marić, Stropni medaljoni iz dvorca Adamović-Hellenbach-Mikšić u Svetoj Heleni: povijesni kontekst, datacija i interpretacija, Portal 10, 2019, 145-157. |
↑6 | Nakon postavljanja u Muzeju došlo je, međutim, do novih oštećenja uslijed neadekvatnih mikroklimatskih uvjeta stoga su medaljoni privremeno ponovo pohranjeni u depou Restauratorskog centra u Ludbregu. Više o konzervatorsko-restauratorskim radovima te inovativnom rješenju montiranja slike na papirnatom nosiocu u drveni okvir vidi Majda Begić Jarić, Upotreba neodimijskih magneta za montažu velikih umjetnina na papiru, Portal 10, 2019, 159-171. |
↑7 | Martina Ožanić, Ksenija Škarić, Iz kulta u muzej i natrag: putovanje jedne turopoljske umjetnine, Radovi Instituta za povijest umjetnosti 41, 2017, 141-156. |